Jag vill ha Massage!

Kan nån bara fixa så jag får det?


ska gå och lägga mig och vila i nåra 2-3timmar nu.



plutt och jag ska ju till dagiset idag.. så han får gå gå gå gågå på inhängnat område.



hans pappis ringde igår. jag sa åt han å ringa på måndagen med.



Tor blir ju 18mån på måndag.






ont om cash har man ju nu. så kul så. skjut mig någon.






exets killkompis och tjej, som bor i eskilstuna. ska hyra nån lokal.. på nyåret. jag vill gå på det.


måste bearbeta tors farmor nu jag.. snälla var barnvakt.. jag är ju typ aldrig barnlös.




läste om nyårsfesten på facebook




http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=352511900461




Tänkte se hur mycket intresse det finns för en nyårsfest (i Eskilstuna) med hyrd lokal d.v.s inte hemma hos någon.
Slippa krogen, slippa hemma festerna ta det i en hyrd lokal.
Givetvis är det uteslutande för oss Arier!
Personer som tidigare visat att de inte kan hantera alkohol behöver inte göra sig besväret.
Anmälan på [email protected]




läs ordet ARIER


haha.. men så ska det va.



dock har jag aldrig åkt tåg till eskilstuna.. bara stockholm som längst helt ensam.


men ska fråga exet vad han tycker.. inte för att jag egentligen behöver fråga han om lov om nånting typ.



jag med min sociala fobi, jag behöver träna på att umgås med nya människor.. hur ska jag annars kunna klara mig liksom bland folk, om jag inte tränar liksom.


med tanke på att jag har barn, som ska börja på dagis, senare skola när han blir äldre.. jag måste ju kunna saker själv.. inte va beroende av andra hela livet.



elr vad tycker ni?




exet lova i brevet på hedersord att hjälpa oss från stan med..



i stockholm finns väl lite större möjligheter till allt.. om inte annat bättre affärer just för barn.. en här i lilla enköping som e värdelöst på allt....



tänka framåt






har hänt en massa skit i veckan... en massa elr nån var elak




ska inte låta nån göra elr säga så till mig.. inte ta åt mig.



killar är svin.. bara är så.



tänka framåt








fick sömnpiller elr ja insomningstabletter av doktorn


propavan 25 mg



men så sänkt jag vart dagen efter.. orkade knappt ta mig ur sängen.. inte bra om man har barn kan vi ju lugnt säga.. de är inget jag rekomenderar till andra mammor. men samtidigt kanske de funkar olika på alla elr?




bäst å sova sig lite



ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0