Julpyntat här.. bättre sent en aldrig.

elr vad man nu säger??


måste inhandla mera så kallade.. låga ljus elr ja ni vet.. slut nu igen.. jag använder mig av många såna per kväll.. för att värma upp liksom i vardagsrummet... kallt här.



julpyntat lite.. mest i vardagsrummet, en sak i hallen å lite i sovrummet,. bytte gardiner i sovrummet.. röda tunna man ser rakt igenom dem.. ogilla.


är så jävla trött




försöker få loppan att somna




tvn är på.. en massa bra serier där typ


trött är jag




tor fick sin spruta idag.. han vart ledsen i ögat.. men när vi kom ut ur rummet.. var han glad igen.. men sen när han kom ned i vagnen.. vart han gnällig igen.. ovanligt elr inte

står man still blir han tvärsur typ



fasen vad jag gäspar hela tiden.. kan ju bero på att jag ej sov någe förra natten kanske.. sov typ 1-2timmar efter vi kommit hem , käkat lunch.. sen gick å vila.. tor var lite hängig efter sprutan å kylan..


blåste kallt som satan då vi gick hem.



Fringe heter serien på kanal 5 som jag nyss sett på.. bra är den.


usch måste byta kanal på tvn,. hatar vänner.. fy fan




kommer ej på någe mera å skriva

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0