Knullade på Anstalten

jo vart så. som han var stygg mot mig.. han teasade mig.. taskigt.. så gör man inte mot nån som är väldigt beroende av sex elr förbannat kåt.


det är så jävla svårt att hitta nån ny som kan ja ge mig det jag behöver.


man vill ju inte byta ned sig som jag sa förut.



stackars polaren .. hon fick lov elr hon sa att hon ville först.. ha sex med den dära killen från klubb6.. som tydligen bor i enköping.. micke runt 28år.. han har en bostadsrätt vid kyrkogatan tydligen. på klubb6 skryter han om att han e mångmiljonär å vill skämma bort tjejer.. grattis

tydligen var han liten på ett visst ställe tydligen

inget å ha alltså.



taskig ab.. alltid är jag det.. who cares




ska nog bli nunna... går ju ej å hitta villiga normala killar.. som ej är små mellan ja precis, som bor ganska nära en.. å ej e håriga på kroppen som nån apa som rymt från zoo liksom.


nej jag är ej full.. men ja.. min mun å säga vad som helst hur som helst.. haha



å nu adda nån mig på msn.. å vad har han för bild tror ni?? på vad? precis urk

sa till han å byta.. fy fan



jävla idiot.. jag råka säga åt han å ta bort bilden elr mig från hans msn.. bara å välja liksom.. råka kalla han slyna med.. men jag är ju sån som håller på med sånt med

till killar alltså


han vägrar tydligen.. jävla tönt


jag gillar folk som lyder en.. inte ¨folk som säger emot







jag behöver nåt som killar kan ge mig under täcker.. å tors pappa kommer ju ej ut förens den 30 december.. fan så taskigt..

sen ska han utnyttjas på alla möjliga sett in da room.. in da bedroom.. indeed





jag saknar så mycket.. villllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll





jävla skit








sen strular hundra andra saker med.. bara för att livet jämt ska strula för mig tydligen



stick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0