Tors pappa

kom hit idag.. först var tor blyg.. sen släppte det.. han ville inte lämna pappa ifred.. kanske rädd att pappa ska gå igen.

men imorrn ska ju tor å sin pappa till västerås, fira nyår där.




jag är på väg att bli förkyld.. kul va???



sen någe annat



ej haft mens på länge.. hmm.. hade sist 17nov.. då han åkte in.. inte fasen kan man väl bli gravid om man är tjock elr ja fet????? elr kan man det??


har slarvat lite med p-piller.. å ej haft tillfälle och förnya dem.


hmm



gjorde ett test jag köpte på apoteket.. fattar noll av det.. i papprerna tjatar de bara om ett jävla plus.. ser inget plus på testet ju


jrrg









ser ni nåt plus där elr????? jag gör inte


vad betyder det? gravid elr inte gravid



hjälpppppppppppppp




jag vill ej ha barn.. så olämpligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0