vad fan??

exet.. ni vet alla vem det är för mig.


jag sa i förra brevet elr ja nåt av dem, att jag haft sex.. dimper det ned ett brev från han idag. vad skriver han i det??????




Du säger att du hade sex med en kille men lämnade ite ytterligare detaljer.. seså berätta nu vad ni gjorde i detalj. sen kom det en glad gubbe

Analt? sug? Tell me


han lär sig engelska just nu.. därav det han skrev haha



sen skrev han typ att han saknar tor jättemycket., han mår bra av att höra tors röst.


nu skrev han typ puss i slutet av brevet.. öh ok liksom.. förra gången var det kram




så varför vill han veta det dära andra in i detalj.. nåt han ska ha å runka till elr? skickade sms till tjejpolaren.. allt hon sa  var urk




alltså förut.. mellan han å mig.. då vi mera tyckte om varandra.. jag har fått han å öppna sig precis med allt han gjorde i sex med sina ex.. wow man kanske ej ville veta allt.. men jag vet precis allt... men så fort jag typ skulle berätta vad jag varit med om i sex med andra killar.. så vart han typ sur å arg å neka mig sex..

helkonstig


själv tycker jag det är intressant och prata sex å så.. jag lär mig mera om det





och nu helt plötsligt vill han veta.. hur det var för mig att ha sex med en annan kille


weird.


hur ska jag tolka det liksom?




faktiskt så saknar jag hans kropp å andra sak





inte så lätt å hitta en ny kille å snuska sig med.. man vill ju inte byta ned sig så att säga.. om ni fattar.. om ni ej fattar synd för er då..


är man van vid nån typ av storlek.. vill man ju ej ha sämre.. då kan jag likaväl vara utan.




men vet ju att han alltid ställer upp på mig ändå.. snusk.. elr så blir han tvingad.. haha.. brukar alltid få som jag vill i det långa loppet gällande sånt med han.. han gör alltid som jag vill.. så lydig så.


elr så går man med på nåt han gillar extremt mycket.. så han blir nöjd.. haha





men jobbigt att behöva vänta tills januari.. det klarar jag nog ej.. ragga är det som gäller



men inte på slem här i enköping.. som alla brudar redan varit på inte min grej det.. en annan stad är bättre.





haha gjorde ett quiz typ igår på facebook.. nåt löjligt.. nåt med dejt elr bla bla tjafs


jag har ju typ lala haft sex med ett antal av killarna på min så lala vännerlista .. men de flesta där har ju flickvän nu.




ena killen han.. adda om mig för ett tag sen.. han ville väl sprida låten han gjort.. fin sockersöt låt.. som han gjort till sin tjej.

tror loppan kanske somnat därinne nu.. han vilar lite




vi var ute en stund i snön.. det snöar en massa.. han fick typ styltor under skorna.. han börja typ å gnälla hela tiden.. gick ju ej att gå för han.


behöver köpa nya vinterskor till han.. en storlek större.. de här.. är svåra att sätta på.. han verkar så bred om tassarna med.. jobbigt å kämpa som fan för att sätta på en sko liksom.. har ju ej han heller tålamod till.




måste fråga folk om lördagen



han vill att vi kommer dit



måste till skattekontoret med och fixa födelsebevis till tor, sen ringa å boka tid.




skulle ha gått idag.. men som unge herrn är lös, diarre.. måste bytas hela tiden.. vaknade imorse av att det lukta bajs.. en filt var helt smutsig så att säga.. inte fräscht


så det känns lite taskigt att släpa ned han på stan hela vägen dit i vagnen.. om han sitter å det händer igen




vet att jag lova han i måndags att jag skulle göra idag.. hoppas han ej blir arg på mig nu



postade julkort igår.. till 3 ställen.. min morsa, tors farmor och till han






tor




bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0