zombie trött

är vi alla utom tor


å vissa blir tvärsura för att jag sa, att jag ej orka ta undan ölburkarna som jag ej drack.. när tor är klar med sin frukost.. är det mitt fel?

sen när ´blev jag nån killes slav? och ville passa upp på han?

vi la oss samtidigt.. jag är precis lika trött som han



men de flesta killar är ju särfall, retards for life


ja jag tog upp persiennen vid sängen som jag bytte på tor där.. då vart han sur för det med.. jädra liv liksom.. han vet själv att jag ska byta på tor innan frukost


IQ fiskmås elr vad



är inte mitt fel om han råkar ha baksmälla.. tvingade han inte till att dricka.. och är han så trött på morgonen.. lägg dig tidigare då?? smart skalle


ok han vart sur igår med.. tack vare vad nån skrev på msn.. mamman till hans dotter.. nåt med att han skulle ha lovat sin dotter att komma till hans mamma idag

det är ej sant.. han sa kanske till sin mamma.. inte att han skulle


man ska inte ljuga för barn.. då kunde hans morsa sagt till han.. att hon råka säga det


men hon har inte hört av sig alls nåt



och han har en massa att göra idag.. sen när han gått upp





knappt så han har tid änns för TOR som blir 9mån idag.... jag får vara glad om han änns hinner hem hit.. då det är middag.. som vi ska äta ihop



det är inte mitt fel att han ej umgås med sin dotter



att han jobbar så jävla mycket och sen ställer upp för sina vänner och hjälper dem så jävla mycket


han brinner med för AIK.. han vill kunna åka på matcher på den lilla fritid han har






det hela kanske blir bättre om vi får en annan större lägenhet i en annan stad.-.. så kan ju hans mamma och dotter komma dit en helg


här kan ingen komma hit.. finns ingen plats alls



jag vill kunna ha ett kök för sig.. en dörr man kan stänga till den..  så jag typ slipper höra tvn från vardagsrummet med hans värdelösa serier som han tittar på.. dagligen typ


helst ska det ha två sovrum, tor ska ha ett eget.. där man får plats med hans säng å hans leksaker.. så man som nu har alla hans leksaker i vardagsrummet, så man nästan kliver på dem


sovrummet nu är så litet.. man kan knappt röra sig därinne.. å då har vi en liten säng.. tänk om vi hade en större.. hjälp  liksom




han berätta.. när han hjälpt klart exet med att flytta.. han såg nya tomma lägenheten.. att han med ville ha sånt..


jag sa då får vi snacka med hyresvärlden på måndag om det






grattade torisen .. hur känns det att vara 9mån? han bara titta på mig som jag vore nåt ufo elr nåt.. tack



tor ser lite trött ut han med.. man ser det runt ögonen...



vi som skulle gått ned på morgonen till coop billigt med barnmat på burk där ju.. coop och willys är bra när man köper burk på mat till bebisar.. tycker jag.. billigt liksom


men som vi la oss innan 02 jag å han.. tor somna efter 23


jag är smått seg.. å inte fick man liksom sova ifred..  han typ var på mig.. först undra jag typ va han syssla med.. sen börja han typ å ta på mig å viska mig i örat.. sover du? jag va nä elr jo nästan.. han typ bra.. lägg dig på sidan.. jag mm visst.. men på slutet hamna jag på magen.. försökte väl smita.. haha.. men då kom han fort sen.. så då fick jag till sist va ifred

hmm fattar ännu inte vad som gjorde han kåt så han ville ha sex.. han kolla ju på tvn film.. visst gick han till sin laptop då å då..

men ok jag hängde ju på en hm porrsida.. med porrklipp på.. men det var roliga snuskklipp med.. satt typ å skratta.. ett par som typ bara sådär började och knulla på en buss.. å folk bara glodde å typ himlade med ögonen.. haha men det var i ryssland.. folk e typ knasiga där ju




nu är torisen klar med frukosten.. skönt.. han sitter å slår på sin tallrik





såg ett sms nu på min mobil.. från min mamma tors mormor.. grattis tor 9mån stod det



det är fortfarande min mamma som hör av sig mest till oss om tor..


är det för att det är hennes första barnbarn


tors farmor har ju två st barnbarn.. elr är det för att tors farmor vet hur sin egen son är.. att det ej funkar att va på han om att komma????? så hon bara skiter i att höra av sig till oss???


känns ju lite udda här



men jag överdriver säkert som vanligt med mina tankar och känslor om allt.. tänker för mycket helt enkelt.. analyserar allt för mycket jämt. vetej varför heller.. är väl en sån person bara

don´t hate me for that


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0