2 månader

gone.. feels like forever.. will i ever see him again?


bilder?


jj

hitta på bus


kl

pilla i fickan


jhj

tjuv


e jag

allmänt ful, när tor och jag kom hem igen.


hg

nån behövde bada å göra sig fin... han lukta faktiskt en massa svett.. uscha.. tor vart sur å försökte stänka ned pappa i ögonen med att plaska hejvilt i vattnet..





myd


tor ville hjälpa pappa att flörta med brudar inne på facebook.. dock fick han inte.




det var bilder.






kolla elr inte kolla?



har möte imorrn vid 11 så kul så.. sen gå å skälla voff voff på banken.. behöver ju ha vissa papper för att lämna på ett visst ställe. sen till det stället.. urk



sen hem igen




hoppas på bättre väder.. vart ju våt som en kattjävel idag.


nej jag är inte så förtjust i katter.. katter ska bo på landet ej i stan... ogillar alla lösa kattjävlar i stan som folk ej har koll på.. usch



sen är och förblir hundar bättre en katter.. always



men ej kul med djur när det regnar.. luktar så illa,.. usch.




den 23 november tror jag om jag får skjuts att jag åker ut på landet.. firar min födelsedag där typ




bett min morsa köpa vinteroverall till tor i julklapp.





och jag har beställt ett sele på nätet.. promenad sele elr vad det kallas för.. med fakturan så blev allt 151kr typ.. inte så farligt.


fick pengar av han med.. som ja.. jag står på hans bredband typ å ska få låna det.. när vårat bredband här försvinner den 19 november.. låna det i två månader.. som han ej har tillgång då till dator.

sen annan skiträkning.. hans fel.. men som jag står på det kommer det till mig.. men han får alltid hosta upp cashen oavsett..


han typ gnällde men behöver pengar till cig ju.. jag sa inget.



jag vill bada.. men ensam.. inget barn nära som stör.




vi måste gå vid 10 imorrn.. kul då





saknar en viss kille på min msn.. men han mår inge bra tydligen.. tydligen nån vän till han som dött kanske elr nåt.. han mår dåligt.. jag sa att jag fanns här för han.. om han vill snacka.. elr ville han byta miljö fick han komma hit. han sa tack.

mår alltid bra när jag pratar med han.. dock är han ju yngre en mig.. hela 13år.. inte så bra kanske.. folk kan ta så illa upp .. onaturligt.. med tjejer som umgås med yngre killar.. så ska det ej vara bla bla


bara accepterat, om man tar nån i sin egen ålder elr äldre en sig själv.. sjukt för fan



jag har alltid umgåtts med alla som är yngre en mig.. tänker ej ändra mig för nån.



bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0