Björklinge

sitter å väntar på skjuts.

tors pappis ringde förut.. han hade ej så många minuter kvar å prata.. vart lite hej å hej.. å han gratta mig i förskott.. tänk så snäll han kan va då.. första gången.. haha

har ställt ut väskorna i hallen.. allt som ska med alltså.

hoppas ej att jag glömt nåt



nån lär bli sur på hm imorrn för brevet.. la bara i 100kr


orkade ej gå till banken idag.. vaknade sent.. 100kr var allt jag hade i plånboken.. sorry då.. han kan väl fråga sin mamma.. elr bruden han e betuttad i med för cash elr?? men det vågar han väl inte. liksom jag vill ej bekosta hans samtal till henne.. varför ska jag det liksom. är väl ej rätt.. då får han be henne om cash.. så han kan ringa henne.


elr har jag fel?


han skulle ringa torsdag.. så om jag bara ger han lite åt gången.. då måste han ju snåla.. då kan han inte ringa henne typ.. då e han tvungen å tjata på henne om cash.


med tanke på att han spendera 5000kr på alkohol när aik vann guldet.. han bjöd folk.. inklusive henne..


då kan han nog be henne om cash också.



ni kan tycka att jag e elak.. bla bla.. han va elak mot mig å ljög mig rätt upp i ansiktet...



bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0