BORING

allt e..


ingen vill roa mig.. taskiga jävlar. visst de lovar.. jag loggar ej ur msn.. bullshit.. tänk om folk kunde sluta å ljuga nån gång.. mytomaner fan överallt.



tror att tor somnat.-- ska kolla till han strax


försökte ta kort på ansiktet nyss med cammen.. tänk att man ska va så jädra ful.. orkade inte änns spela teater knappt.. det som jag klara så bra förut i alla dessa år.


är jag för trött helt enkelt elr?


10 december.. till doktorn.. prata om allgeri testet jag gjorde för ett tag sen.. sen om mina jävla sömnproblem jag har.. hoppas mest få någe starkt sömnpiller.

kan inte sitta vaken hela nätterna.. hela tiden.. funkar ej


vi skickade brev idag igen.. tor ville.




idag till middag fick vi sen där kyckling man köper som man stoppar in i ugnen den typ sköter sig själv typ.. sen snabbris sköter typ sig själv med..

perfekt om man är kass på att laga mat som jag är.


sen så älskar tor kyckling.. han är helt frälst i det.. jag är det med. så gott




tors farmor skrev sms igår.. hon typ vill du ha avlastning.. så hör av dig. jag hittar ej i västerås.. å hon bodde väl typ längst bort elr nåt.. himla kul



jag får för mig en massa saker i skallen.. att jag typ är en dålig mamma.. om jag låter nån annan passa tor.. nån annan en mig å tors pappa alltså.. nån annan.


visst jag vill ha egentid.. men hm tankar i skallen



sist på min tvättid som var igår typ


stötte jag på två tjejer.. lea å sofie.. bara lea som pratar.. hon är jämt trevlig... hon tyckte att tor blivit så stor.

kanske han har??? svårt att se sånt själv liksom.. när man ser han varje dag.




vad gör alla andra denna fredag då? ni som har liv alltså.. elr ej barn typ.. ni som kan göra vad ni vill när ni vill det.


blä


toy

han ser ju nästan ut som en flicka ibland.. kan ju inte va så bra.. på bb trodde de med att han va en flicka som han var så söt.. hm


jhf

åh så bjuder jag en ful bild på mig som kramar tors lejon.. lejonet sover jag med varje natt.. den e för stor för tors säng.. så nu e den min min min min


ha det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0