brevvvv

från tors pappa.. jag har ingen lust och skriva brev.. han tjata om pengar igen. då har jag ingen lust å skriva brev alls. så känner jag direkt.. elr så fort jag får tvång på mig.. göra tvärtemot.

för lägger jag i pengar, tar ju vakterna dem, sen måste de ansöka om det å det tar tid.. och när han ringer.. kan han bara prata om viktiga saker.. sa han i brevet.


känns som om jag ej vill bli påmind om han... blir jag.. blir jag ledsen typ.. som han ljög för mig.. kan inte släppa hans oärlighet.


han har förstört för mig, hur ska jag nånsin kunna lita på nån igen


liksom jag trodde han var min vän.. men nejdå



man gör inte som han gjorde.. när han vet vilka problem jag har med människor liksom, kunde han väl ha tänkt sig för elr?



hatar livet.


hatar han


hatar att han tjatar om pengar



till mig som lever på soc


jag har ett barn, hallå, blöjjor är dyra.






det var fortfarande han som drack för 5000kr när aik vann å bjöd runt. Han som ej kan planera saker i förväg..

köper klääder till sig själv å skryter över det till mig


who gives a fuck.. köp kläder till din son istället.. så kan vi diskutera skrytandet sen




är fortfarande väldigt arg på han.. känner det.





AIK OCH HANS ÄCKLIGA VÄNNER.. GÅR FÖRE TOR.




tänker ej skriva nåt brev idag.. palla




han gör tydligen ej nåt där.. så synd om han där.. who gives a fuck.. gnäll till dina vänner istället..


han vart ju irriterad på mig när jag gnällde till han att det e jobbigt att ta hand om tor.. när han var med sina vänner



ignorera han bara... kan jag det?.. han ska ringa på måndag tydligen.. elr ska jag skicka sms till hans mamma och fråga om hon kan skicka ring pengar till han.. att jag ej har råd


jag behöver köpa nåra finkläder till tor i jul, kanske ett par andra vinterskor, mer strumpor elr typ ja kläder




för mig går tor först... å jag kommer längst ned på listan.. struntar i mig själv


skicka sms till hans morsa ska jag.. hon får hjälpa till.. jag tänker ej mera


vill inte


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0