deppig

igen.. blir . när han hör av sig.. han har förstört min dag



tänk om jag aldrig vågar låta nån kille komma nära mig igen?



jag är rädd så rädd




varför var han tvungen och säga de dära sakerna.. hota och säga att han skulle slå mig och så. hur ska jag nånsin komma ifrån de orden???


han tryckte ned mig på sitt sätt



det tror ni säkert inte på.. han är ju så snäll.. men han har börjat dricka för mycket sen i somras.. han är ej samma person längre tyvärr.

han är en alkolist. som behöver hjälp.



kan alla andra se på han.. att han är en alkolist. men ingen hjälper han.. vilka bra vänner han har.. elr inte







leva med en alkolist, är ej kul, man går på tå.. rädd för att säga fel ord, rädd för min egen skugga... han blev så konstig på slutet. hans aik vänner typ smygalkisar hela bunten.


fint liv.


han har två barn, som han knappt bryr sig i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0