Hennes Knull

... hon skickar sm hela tiden,. vart är du, när kommer du hem. jag varför ? vadå?


mitt knull från stockholm kommer..


jag jaha ok


sen nu igen.. vart är du.. jag hurså

han undrar, han vill träffa dig.. jag hm varför.. han vill umgås med oss båda, jag varför, han tycker du är rolig, jag nej jag är ej rolig.


har ej kollat mobilen någe mera nu.



lovar, jag är inte rolig.




kom hem för en timme sen.. med en arg och trött plutt.. han ligger i sin säng nu.. vetej om han somnat.. han grät å va arg halva bilturen typ.. rätt tröttsamt på andra det med, försöka roa han.. inget duger alls typ.


har packat upp allt med typ..


posten la jag bara på bordet typ, ok öppnade grattis korten då. från släkten i stockholm, mina mostrar...



och tor fick brev från sin pappis.




har uppdaterat min dator nu.. dock tjatar den på mig.. att jag ska starta om den.. så måste väl göra det då..



när bebis somnat ordentligt.. vill jag bada





hjälpte till att avmaska hästarna i stallet idag, 8st gjorde jag å min styvpappa de andra.. fick hjälp med en av dem.. den svåraste.. han fick hålla i henne bara.. hon vägra å öppna munnen.. å ville bara gå iväg.

den största typ chep nåt .. de sa typ.. han höjjer alltid skallen när de ska sätta på grimman å så.. speciellt för min sttyvpappa.. men tydligen inte emot tjejer.. han var snäll..

lite jobbigt å hålla i grimman samtidigt som man förde upp avmaskningssprutan i mungipan på dem.. å samtidigt ska trycka upp innehållet.. men jag skötte mig bra tycker jag..

det tog 15min på alla 14hästar som de har nu.. så vi gjorde det bra.... min morsa gav oss nya sprutor till hästarna.. så det flöt på bra.


mockade idag å i tisdags.. nu har de bädd, på vintern.. så då tar man bara bort den synliga smutsen typ.. inte gräva någe i bädden.. går fortare att mocka..


att jävla regnande där.. blir så lerigt i hagarna å utanför stallet.. vattenpölar överallt, lerigt.. det värsta med att bo på landet det..



vissa regntäcken som hästarna hade var lite dåliga gick rakt igenom, då förstår man att de knappt vill va ute liksom.


de hade en ny häst där.. galopphäst.. vetej hur hans namn stavas alls.. faroush.. låter som så.. men kan få ett mejl om hur det stavas

skimmel är han.. jättefin, snäll som bara den.. men väldigt rädd för allt, att gå igenom öppningar å så.. tydligen kan han ju ha fastnat med täcket kanske elr nåt.. slagit i höfterna.. min morsa sa. väldigt


oj det var ju sparat ändå typ.. herregud



jag som råka klicka fel på datanjäveln så den stängde av sig ¨å starta om




älskar dig bloggen puss på dig




ett nytt sms.. 22:55 vart är du



jag sa skrev i blogg å natta bebis



bebis har somnat



jag är bara sådär jobbigt K*T


fan.. å den dära killen.. nej jag är ej kåt.. taskig jävel



avlider




skitsamma.. ska gå å bada fan nu.. alla kan va tysta å lämna mig ifred fan... om 45min fyller jag ej år längre.. haha


ska tacKA dem som gratta mig sen på facebook.



ha det


kommer bilder sen på bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0