Jag finns!

Finns du? verkligen därute. Jag hoppas det.


Har svårt att lita på folk ännu mera nu, som han ljög en massa för mig. Hatar oärliga människor.



Men det kanske är vanligt sånt , bland tjejer och killar, elr? man ljuger för varandra. ingen är ärlig. nånsin.



Ska man våga, på nytt? våga titta på en annan kille?, våga bry sig i nån annan? elr ska man va singel livet ut? Bli som jag var förut, strunta i allt och alla, bara tänka på mig mig mig.


Jag vet inget! Vad vill jag?


Jag är rädd att bli sårad igen, nån som ljuger en rätt upp i ansiktet. Nån som är falsk och uppmuntrar en bara...




Visst innan han åkte in, vi prata i telefonen, han började och gråta för att jag sa någe, fick han att erkänna.. att han har svårt för närhet. Precis som om inte jag har det.


Jag tror inte att han nånsin kommer att förändra sig.


Han säger ju att man ska smöra/ljuga folk rätt upp i ansiktet, för man vet aldrig när man kan behöva den personens hjälp.

Så han är väl falsk, men det är ju en del av hans vänner med.


Så även om han ej gillar alla dem han umgås med.. så låter han er tro det. Falsk anser jag.




varför är man så? får jag väl aldrig ett svar på.



Han har ju gått och blivit kär i sin tjejkompis.. polacken anna.. aik kompis, dricker lika mycket som han.. typ varje dag.


två alkisar ihop lär ju bli fint.. ett steg närmare graven liksom.



när han är med henne.. han skiter i sitt eget barn.


tycker ni att det är bra? ska en pappa göra så?




vetej vad jag ska göra med tors pappa.. hur kan jag få han å förstå saker... att han ska finnas i tors liv.. vare sig han vill det elr inte.


men dock vill jag inte att hon ska va nära tor..  har jag inte rätt till att neka det? om de två bli ihop?? hon har ju en negativ inverkan på tors far.. gör så han super mera å mera å mera.





får hoppas att det blir godkänt snart.. så vi får hälsa på han.. tor behöver sin pappa.







jag vill träffa nån, från min msn, å se om han är lika mysig irl som på msn å genom mobilen,, need too. really bad.


blir så glad att få prata med han. vill ej förlora han


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0