Pratade i telefonen elr ja mobilen då

Med en kille från min msn.. nu inatt.. först en halvtimme.. sen en timme.. har ej haft han på min msn länge

han är född 1985.. 11år yngre en mig.. bor i eskilstuna.. de har lite konstig dialekt tycker det.. så det så


sen den 26november har jag haft han på min msn.. han är ifrån klubb6.se





så bäng han var.. men kul å prata med.. då jag hörde vad han sa vill säga.. vilket ej var ofta alls hm.. pinsamt å säga va va va hela tiden


rolig å bäng kille


han tycker ej om raggare.. gör ej jag heller


han hatar kristna å alla religioner.. gör jag med



så lite bra e han väl






haha han skulle cykla till mig nästa helg på sin trehjuling.. jävla bängskalle



å så fick jag en utskällning för att jag testat droger för nåra år sen.. sånt får man ej hålla på med.. bla bla på dig med.. jävla tjat


dumma pojke




sitter här med mitt glas.. lite sprit å energydricka



jag var ledsen elr ja ej glad igår



nu mår jag bättre.. får tacka han imorrn


han kalla mig dum.. innan vi la på


han ville att jag skulle smiska mig själv på rumpan.. haha.. jag sa nej.. han dum du e.. jag sa du med




nu ska jag se film.. en svensk film..


flickan som lekte med elden.. har längtat så in i helvete på att få se den.. nu jävlar


kuk på er.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0