Bredbandet KAPUTT

utan någon som helst förvarning... Väldigt dålig stil kanske?.. menar vem vet.. när de har fixat in installtionen med telia här i enköping.. kan ju dröjja hur länge som helst.. och då ska vi sitta här utan bredbandet för det.

Dåligt är bara förnamnet på det hela.



men tack och lov för snälla personer.. men det menar jag tors pappa.. en eloge till dig.

Har fått lånat hans bredband i 1 vecka nu. så jag hinner mejla till alla jag måste göra det till. och försöka få tag i ett nytt bredband, han vet att jag ej kan vara utan internet.


så ni som bor i enköping.. som läser det här..  vad för bredband har ni??? vart får man tag i det, priser??


please???



har hunnit med att lägga in bilder på bilddagboken, mejlat, ja ja jag hängde lite på facebook med.. de fördömda spelen ni vet.. speciellt petville elr va det heter.. det förbaskade odjuret man har där.. hade rymt igen.. så kul att behöva betala böter på det.. or not.




mitt nyår var kul, barnledig var man.. vart utspökad i ansiktet med smink aV jenny.. liksom fick lösnaglar på mig.. aldrig haft sånt förut.. lösnaglar = vapen.. trodde jag skulle döda mig själv hundra gånger om.. livsfarligt


vi gick hem till cris,., jennys kompis sen dagis typ


hmm tydligen då fick jag sen reda på.. efter de gick iväg ut på balkongen ensamma.. jag fick inte följa med.


cris tycker att jag är fin.. kul


och jenny sa då med.. att jag borde satsa på han.. hmm vaaaaaaaaaa liksom


går ju rykten om att han slår tjejer.. jag ogillar såna killar.. usch..- sen att han är liksom raggare.. det är inte riktigt min grej är elr stil


hon sa mera.. han raggar, stöter på dig hela tiden


jag typ vaaaaa.. ser jag inte.. elr märker inget



nej jag kan faktiskt inte se om nån killer stöter på mig å jag kan inte ragga på killar.. vetej hur man gör alls.



vetej om de vart bråk där.. elr om vi bara hade gruppkram ändå.. fulla var vi alla 3 liksom.. hmm


sen börja han typ å hm knåda mina bröst.. jag typ suck.. kan han typ sluta.. men jag sa inget.. vågar liksom inte.. då får man väl skylla sig själv säkert.. var ej skönt.. gjorde ont.. han var väldigt väldigt hårdhänt



sen tar han med sig hunden ut när de smäller smällare.. när han vet att hon är rädd.. djurplågeri? you tell me

orkar fan inte bry mig i andra människor längre elr hur de misshandlar elr va fan de gör med sina djur..




han kom ju förbi mig sen för att hämta sin hund.. tydligen var det inget kul där alla andra var.. han ville ej vara där.


tänk om han trodde att han skulle få ha sex med mig?



vilket han ej fick.. nej tack





mitt jävla windows fick för sig att sluta funka.-. vad ovanligt .. jävla vista skit



hade skrivit mera.. men all text kom ej med.. palla skriva allt igen.. nej tack


..

llj

..



nu ska jag börja å laga mat




hoppas att jag ej får vänta en vecka på att få rulla runt i sängen med tors pappis igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0