Nytt År

2010 alltså


sovit 2timmar inatt.. förkyld, täppt i näsan liksom, svårt å andas.


jenny sover kvar här.. sover ännu alltså.




vi var hos cris igår, sen stötte vi på folk ute.. virus? petroo? lea.. de enda jag vet vilka de är.. av dem vi såg alltså.. sen vart jag å jenny hundvakt.. cris hund.. hon var totalt livrädd stackars vovve.. för alla smällare


alla som smäller.. bryr sig ju inte i djuren.. jävla idioter liksom


men sen kom cris förbi.. full.. han å jenny bråka lite.. sen sams igen


gruppkram typ.. gruppkram hemma hos cris med


udda kväll igår


han tafsa på mig.. cris med.. knåda mina tuttar.. hmm inte skönt



jenny sa att han tyckte jag var fin typ.. inte första gången han typ stöter på mig.. hänt förut







men sen ville jenny sova.. hon tvinga ut han.. han vart typ sur


haha


han tyckte att jag å han skulle sova ihop.. jag svara typ inte. ,.elr sa bara jaså


dock är jag inte som hans andra brudar å håller med.. elr ja nåt.. tror han är mera van med tjejer som lyder


sån är inte jag





med mig får man kämpa som fan.. om man vill någe


säger inte ja i första taget.. svårflörtad.. elr om jag änns märker att en kille stöter på mig




df


tr


hgg



gg



tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0