varför är jag så jävla dum i huvudet

Svårt en kille är snäll mot mig, har jag förmågan att börja å gilla han...


fel fel fel



han till å med lekte med mitt barn



fel fel fel




han hade sagt innan jag har tjej förlovad, men mellan oss öppet förhållande som hon vill knulla med andra

det där känner jag ju igen..



fel fel fel



VARFÖR???



han var snäll., lugn, trevlig, uppförde sig på rätt sätt, kunnig... precis som jag vill ha det





varför är tjejer å killar så olika?




han var en gud verkligen i sex






jag som hataT doggystyle.. tack vare alla andra killar som då tycks gjort fel.. elr så passa bara han  å jag som handen i handsken som man säger ibland




fel fel fel





sen att han ser ut som en fotomodell på köpet gör ju inte saken lättare.. en sån kille tittar på mig som e ful som en idiot.. det händer ju en på miljonen typ



gråta e väl allt jag kan göra nu.. han gick med på vänskap på facebook, så länge jag aldlrig säger till hans tjej... kommer aldrig göra

han vill va min vän med


är det fel elr rätt




han jobbar långt borta  typ 1-3 mån åt gången å hon kan inte hålla sig trogen







jag knullade aldrig andra då jag å exet hade öppet förhållande elr nån gång vi var ihop.. ligger inte i mig



jag tycker en puss är otrohet med, liksom samlag.. å bara kladdande å stötande på andra tjejer




jag kanske har fel






jag får aldrig vara glad, elr må bra




vill rispa mig i armarna... att blodet ska flöda.. jag vill ha mera hjälp en vad jag får



ett rop på hjälp



jag käkar depp å ångest mediciner ja.. inte fan vet jag om de hjälper.. äter knappt går ju ned i vikt.. ibland vill jag bara sova en hel dag elr sätta mig i skogenå lysssna


försvinna




undra hur många bantingspiller man får ta 3st tog jag nu... jag vill inte va häe... ta mig härifrån nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0