Lördagen

grannen som kom över utan sin fina hund denna gång.. han bombadera  mig med sms typ.. lugn lugn herr raggare


jag tänder ej på raggare de är slemmiga å äckliga

 

Oskar

nehe

du provade grannen igår? =)=)

02:10Jag

¨tjejpolaren sa att han typ gilla mig

han är ej min smak

han mera kompisstuket typ

inget man tänder på

02:12Oskar

men du testade han?

Oskar

nehe

du provade grannen igår? =)=)

02:10Jag

¨tjejpolaren sa att han typ gilla mig

han är ej min smak

han mera kompisstuket typ

inget man tänder på

02:12Oskar

men du testade han?


Jag

han va på m jig

 02:12Oskar

ok

 02:13Jag

han måste ja vart nedrvös elr nåt

fattar nada

troddde han skulle va kunnigare en sådär

 02:13Oskar

var han kass?

 02:14Jag

om en tjej inte e v¨t kan man ta glidmedcel elr lite spott när man pullar henner elrl hur

 02:14Oskar

ja verkligen

så du förväntar dig bättre imorrn? =)=)

 02:15Jag

sen var han för smal å gled hur hela tiden.. sen sa han att jag rörde på mig för mycket.. så han kom på 2min

hm

ok han var full

jag var nog besviken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0